Prima pagină   /  PROIECTE / Premiul Național de Calitate în Republica Moldova Ediția 2009, proiect realizat de către BRC în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului Băncii Mondiale în Moldova
Premiul Național de Calitate în Republica Moldova Ediția 2009, proiect realizat de către BRC în parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului Băncii Mondiale în Moldova
Durata:  01.12.2009 - 31.03.2010       

În parteneriat cu Unitatea de Implementare a Proiectului Băncii Mondiale în Moldova, BRC a realizat o evaluare a 18 de companii pentru Premiului National de Calitate în Republica Moldova, Ediţia 2009. Premiul Naţonal de calitate a fost bazat pe criterii de evaluare a modelului de excelență în calitate în Republica Moldova aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1033 din data de 14 septembrie 2007. Evaluarea candidaților a inclus următoarele etape: primirea cererilor de finanțare, inclusiv toate rapoartele de auto-evaluare necesare și documentație, prezentat de către întreprinderi; stabilirea grupului de evaluatori; efectuarea evaluării primare și de notare bazat pe informații și rapoarte anexate cererii; efectuarea la fața locului evaluări ale companiilor; finalizarea evaluării și de notare de companii, pregătirea finală de nominalizare pentru premii.

 În total 18 de companii au fost evaluate, cele mai multe dintre ele fiind companii renumite din Republica Moldova:

  1. SA „Moldcell"
  2. SA „Produse cerealiere"
  3. SRL „Ecofin-Audit-Service"
  4. SRL „MGM"
  5. SA „Viorica-Cosmetic"
  6. SRL „Lara"
  7. SA „Floare Carpet"
  8. Sanatoriul „Nufărul Alb"
  9. ÎS „Combinatul Poligrafic din Chişinău"
  10. SRL „Rusnac MoldAqua"
  11. SA „Cariera Micăuţi"
  12. SA „Liga-2"
  13. SA „TRICON"
  14. SA „Artmet"
  15. SA „Moldtelecom"
  16. SRL „Trans-standard"
  17. SA „Calcar"
  18. SA „ICAM"

Evaluarea a fost efectuată de către 14 experți, aplicînd criterii din Modelul de Excelenţă în Calitate, bazat pe 9 criterii:

  1. Conducere,
  2. Strategie,
  3. Echipă,
  4. Parteneriat şi Resurse,
  5. Procese, Produse şi Servicii,
  6. Relaţiile cu clienţii,
  7. Rezultate ale angajaţilor, 
  8. Rezultate sociale,
  9. Rezultate cheie. 

Experții noștri, pe lângă evaluare, au oferit consultanță întreprinderilor evaluate a modului de îmbunătățire a rezultatelor pe fiecare criteriu și, ca rezultat, de îmbunătățire a competitivităţii și performanței companiei.

Perioada: Decembrie 2009 – Martie 2010

Datele de contact a clientului:

Proiectul de Ameliorarea Competitivităţii cu sprijinul Bănca Mondială în Moldova

Unitatea de Implementare a Proiectului

Ştefan cel Mare 180, Oficiu 815, 

Chişinău, Republica Moldova

Tel / Fax: (+373 22) 296-723 / 296-724

E-mail: piu@mec.gov.md